Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.3.13

O.P.I | Apple red

I den allerfineste æble røde farve, som navnet på min nye Opi neglelak også udtrykker, fik jeg igår denne ind af døren. Billigvoks.dk har netop fået et kæmpe udvalg af de voldsomme populære neglelakker, i alle tænkelige farver; så mange farver faktisk, at jeg bare tænkte "Hm, rød. Sådan en kunne jeg godt bruge", og bare tog den farve rød, som jeg bedste kunne li' navnet på, fordi at der er så mange forkskellige lækre farver, hvor der bare er en lille bitte smule forskel. Jeg endte ud med farven Apple red, som virkelig er flot når den kommer på; og endnu bedre, så dækker den fuldt ud med første lag, som de vidst også skulle være ret populære for, de her opi lakker.
Find det store udvalg af OPI lige her, på billigvoks. Og for den pris, er det værd at skynde sig.

4 kommentarer :

  1. Hvordan har du lavet det så sløret rundt omkring? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver det automatisk, når jeg bruger mit 50 mm fast objektiv. :)

      Slet
  2. Hvordan har du lavet teksten der? :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...