Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.3.13

Max pinlig 3 | På Roskilde

I glemsomhed glemte jeg at få skrevet om den tredje i rækken af Max pinlig filmene, som jeg faktisk var inde og se for efterhånden lang tid siden. Jeg elsker danske film, og jeg elsker "børne film", og eftersom at jeg både har set Max serien, og alle de tidligere film, var denne da selvfølgelig også en must see. Samuel spiller endnu engang sin rolle som Max virkelig gennemført, og denne gang kan man virkelig følge med i hvordan det er at være i "teen" årene, hvor alting bare altid skal være på tværs.

Max er fyldt 16 år, og på vej til at blive voksen. Det er virkelig tydeligt at mærke at der sker meget i et barns liv, hvis man sammenligner med den første Max film, og bare nu, til den tredje. Han har brug for frihed, og dét at prøve grænser af - hvilket jo klart skal være en tur til Roskilde, hvor der selvfølgelig ikke skal nogen pinlig mor med - selvom at mor klart siger nej. I ren protest flytter Max over til sin far, får dame besøg og kaster sig ud i madlavnings forsøg, og score tricks. Max vil afsted på festival; og hans pinlige mor følger efter, for at holde øje med hendes søn, bare på lidt længere afstand, end normalt.

5 kommentarer :

  1. Har også set filmen og den er rigtig god!

    Knus
    - miekathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den er virkelig sjov! Har også set den! :)
    Jeg tænkte på om du ikke har lyst til at være med i min konkurrence, hvor du kan vinde en blackmask, eller smide en kommentar på min blog? <3
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er 19, og eeelsker Max! Han er så sød, og sjov. :) Haha.

      Jeg har virkelig dårlige erfarringer med blackmask, så nej tak. Men smutter helt klart forbi din blog. :))

      Slet
  3. Hey skal vi følges www.damagediamond.blogspot.dk eller tjek min facebook side ^^:)<3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...