Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.3.13

Når reality tv, går over grænsen

Hvor langt kan man få sig til at gå. Hvor langt kan man gå?

Noget der i bund og grund er lavet, til at folk der beslutter sig for at kaste sig hen foran fjernsynet, har noget at se. Ren frivillig tilmelding - Måske for en oplevelse, eller for at gå hele vejen, og hive penge præmien med hjem, til den drømme lejlighed man har kigget på længe, måske bare for at ha' dem, eller for at få de silikone bryster, som Camilla Hartmann fra BigBrother, har drømt om, i lang tid?
Hvor går grænsen imellem det ordenlige forhold der gerne skulle være i BigBrother, hvis man skal kunne holde ud, at være i samme indelukket hus, i måske 3 måneder? Eller hvad med det i forvejen ret til tider sårene spil, på Paradise hotel; er det okay, når Anna spytter efter Rasmus, og kalder ham "klam", hver evig eneste gang, hun går forbi ham? Gang på gang, er jeg er i blandt de folk, som kaster sig hen foran fjernsynet, for at se et af de efterhånden mange reality programmer, bliver jeg rystet. Jeg ga' Bigbrother en chance, knap en uge efter, at det var startet; og nu er jeg helt besat, for drama, skænderier og spænding, det er jo dét, vi alle sammen vil have.
37 årige Camilla har meldt sig til BigBrother, for at få en kæmpe oplevelse - Det tør fandme godt nok siges, at være dét, hun også vender hjem med. "Jeg er positiv, jeg er altid positiv", og netop dén sætning, er noget af det, hun får høvl over. (Og noget af det, jeg er allermest træt af at hører på, men det gir' stadig ikke folk lov). Samtlige beboer i huset, går imod Camilla, og selv forleden dag stod de alle sammen og råbte og skreg af hende, "at hvis hun ikke snart holdte sin fucking kæft, var døren lige derovre, også kunne hun skride". Skride? Fordi at hun kommer med tilbage meldinger til de resterne 10+ mennesker, som står hver eneste dag, skriger hende direkte op i ansigtet, og sviner hende til?!

I år er jeg blevet særligt opslugt af reality programmerne. Normalt har vi ikke Tv3, men er så heldig at jeg kan se det på Viaplay, (og bigbrother på nutv) hvilket gør at man altså lyn-hurtigt, bliver lidt små afhængig af alle de forskellige programmer, der er at finde derinde. Og at jeg på en måde - et eller andet sted, ude i det fjerne - er i familie med én af deltagerne, gjorde det jo til et endnu større must see.

Rasmus fra hotellet i Paradise, gør helt normalt som spillet jo tydeligvis går ud på; redder sin egen røv, og bliver nød til at vælge en fra, for that's the game. Malene og Anna gik lyn-hurtigt fra deres alders-niveau, og direkte ned blandt pingvin stuen, i børnehaven. Specielt Anna, er bla. gået under navnet "Anna-Lama" i Se&hør, fordi at hun lige valgte at kaste en spyt-klat efter Rasmus, udover hendes utallige fuck fingre, og "fuck, hvor er du klam Rasmus!!" Men når han har fundet sig i alt det i en uge, og efterfølgende rejser sig op, hæver stemmen med et "Anna, nu holder du kæft", så er det ham der er the bad guy, og endnu engang får en ordenlig tur af de to paradise-dronninger, for når andre end dem selv gør det, er det jo i dén grad forkert!

Hvad er jeres mening med opførelsen, i de to forskellige steder?
Ville I gribe ind, hvis I var i blandt?

3 kommentarer :

  1. Er SÅ enig!
    Ser godt nok ikke Big Brother, men er nærmest afhængig af Paradise.
    & jeg synes overhoved ikke det er okay, at de opfører sig sådan. Har haft det helt ondt af Rasmus, som jo bare virker som en rigtig flink fyr. & at se ham nærmest gå helt ned er jo ikke fedt at sidde og se på.
    Der skal være lidt drama - det er klart.
    Men synes det har været lige lovligt groft i den her periode!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg cutter paradise fra nu af, hvis Anna skulle gå hen og vinde. Føj :)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig! :-) Men i år har jeg faktisk "valgt" slet ikke at se det. Det er valgt fra, alene af den grund at jeg ikke har tid. Men som du siger: sex, skænderier og drama - dét sælger! Og det er det man vil se. Det er sørgeligt, KUN sørgeligt! :-)

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...