Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.3.13

Leather case

Jeg må bøje mig i støvet, og indrømme at Ipad altså ér en lækker opfindelse. Når man er en glad lille kage-bager som mig, er det en lækker ting at ha' lige ved hånden, fyldt med opskrifter, og måske musik også; Og her kommer Imania.dk, ind i det lille billede. Jeg har været rigtig heldig at få lov til at anmelde det overstående virkelig lækre Ipad cover i det fineste hvide læder. Man åbner den med lidt velcro i siden i midten, sætter ipaden ind, hvor den passer helt perfekt. Stykket der blevet lukket over skærmen er magnetisk, og gør sådan at Ipaden bliver låst når den bliver lukket. Derudover er der en lille "lomme" omme bag på, hvor man lige kan sætte den i "hak", så den kan stå op; hvilket er smadder praktisk når man feks. har den med i køkkenet, eller også kan man ligge den ned, hvor skærmen stadig er lidt opad, som min lillebror bla. har brugt meget, når han har siddet og spillet på den. Virkelig gennemført og rigtig lækkert kvalitet af et cover at være, og prisen er ikke gal, hvis man kan sparer at ens Ipad, skulle gå hen og gå i stykker. Find coveret her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...