Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.3.13

Sun spa, tan in a can | Før og efter

Førhen har jeg nævnt noget om sunspa's Tan in a can, som jeg har modtaget fra billigvoks.dk, men jeg har aldrig fået lavet en fuld testning af produktet, hvilket jeg egentlig synes er rigtig lækkert at se selv, når jeg ser anmeldelser, af feks. selvbruner. I forbindelse med at jeg i starten af måneden modtog endnu en lækker pakke, endnu engang fra billigvoks.dk, hvor den mørke "chocolate" udgave var i, tænkte jeg at jeg lige ville starte med denne, til den normal farvede hud, som vil få en lækker sommer brun farve. 
First of all. Sørg for at få skrubbet jeres ben rigtig godt med en body scrub, svamp og evt. barbering, da selvbruner tit ryger med af, når man fører skraberen over huden.

Jeg har en helt almindelig dansker-bleg hud, i dette kolde forårs vejr, og med bare én omgang spray har jeg fået overstående resultat, lige efter det er påført, hvor farven bliver mere kraftig i løbet af et par timer, hvor man derefter burde vaske sine ben, eller tage et bad, for at få dæmpet farven lidt, da det hurtigt kan komme til at se meget Sidney-Lee agtigt ud, hvis det bliver for voldsomt. Hvis man har et voldsomt must for at få en brun hud, imens at de resterende ikke-solarie dansker, render rundt og har hud farve efter vejret, så kan man nemt påfører flere lag, eller evt. gentage dagen efter. Med Sunspa's spray kommer der farve direkte, hvor man derfor også nemt og hurtigt kan få rettet op på sine fejl, hvis det skulle ske; hvor mange andre sprays først skal tørre i 5-6 timer, før der er resultat (og tilhørende fejl) at se. (Bemærk dog, de hvide pletter på mine ben er ar som ikke vil "tage fat", og ikke sprayen der sprøjter i pletter, hihi.)

Begge mine sunspa spraytan's er fra billigvoks, og den normale slags, kan købes lige her, eller som en slags prøve i mindre format, her.

9 kommentarer :

  1. Svar
    1. Jaaa, desværre. :) Men man må priotere, når tiden er knap.

      Slet
  2. Hvor kan man købe dem i butikker? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Både Bilka og Føtex har dem, også tit på tilbud :)

      Smil fra Carina
      Carinahorsmark.com

      Slet
    2. Rigtig mange steder, vil jeg sige! Kig evt. i matas, bilka, føtex, kvickly! :)

      Slet
    3. Fås få 59 kr her: http://www.pointdeal.dk/148773?ref=blog_daniellahorsmark

      Slet
  3. Fedt indlæg! Kunne være man skulle afprøve den :-)

    ablondemess.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Sandra! Det synes jeg helt klart. Det er ihvertfald én af dem, jeg er mest tilfreds med! :)

      Slet
  4. Pisse fed anbefaling! Jeg er selv stor, stor fan af Tan in a can - specielt den til fitness. Det er en vildt lækker måde, du har valgt at sætte det her indlæg op på! Har helt lyst til at gå i krig med min selvbruner, oh mama

    Kisses // linneaahmpetersen.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...