Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.3.13

Når turen går til Norge

Min lillebror har netop indtaget Norge, hvor han er - som han selv siger - på hans første tur i udlandet, nogensinde. Jeg har aldrig været i udlandet før faktisk, men når man har været på tur bare her i landet, så er der jo nærmest ikke noget bedre, end når man har lidt nye sager, som man skal ha' med. Sit nye sengetøj, sovepose, rygsæk, sko eller andet. Og i mangel på alt ski-tilbehør, og et samarbejde igang med Nicolaj fra Dinsport.dk, tænkte jeg at jeg lige ville glæde min lillebror; og mig selv, når den tid kommer - med lidt ski tilbehør. Nicolaj bag webshoppen var rigtig sød til at hjælpe med at finde de ting, som jeg lige søgte efter. Feks. var jeg lidt ude efter en "elefant hue" som man havde i børnehaven, da jeg fik afvide at det var en rigtig smart ting at anskaffe sig, da vinden er isende koldt, når man suser afsted på sine ski. Hurtigt sendte Nicolaj mig et link til en "hals varmer", som han vidste at mange brugte, til netop det formål - Og ganske få dage efter, var en pakke ankommet til mig.

Et par virkelig lækre ski-briller med gult udsyn, som er overraskende behagelige at ha' på, faktisk. Samt en hals varmer fra Helly Hansen, og den lille pakke til højre på øverste billede, som kan brugte til at dække munden og næsen som jeg også var ude efter, eller også kan man bruge den som anvist, på pakken - virkelig smart! Ski brillerne kan findes lige her, og er endda sat ned fra en førpris på 300 kr.

Derudover forhandler de også mærket Kari Traa, som lavet sømløse bukser, topper og hipsters, som mange er begyndt at bruge når de dyrker fitness, og feks. yoga. Også har de også de fedeste tøse huer, med en "lille Per" top på, som jeg bare elsker. Find Kari Traa mærket HER.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...