Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.2.13

Konfirmations inspiration | Bordpynt og kort

Ih, hvor jeg synes at sommerfugle er fine; og jeg synes egentlig at dem her, de også klare det ret godt. Min lillebror ville nok blive lidt skeptisk, hvis vi begyndte at pynte bordet til hans konfirmation, med sommerfugle, men hvor jeg altså tror, at det ville blive et vildt vildt resultat. Ikke at man behøver sætte dem på hvert enkelt glas, med sådan lidt, "hist og her", og måske i forskellige størrelser og farver? Igen er det kun fantasien, der sætter grænsen dér. Man kunne også pynte dem med sten og glimmer, og gøre ekstra meget ud af dem, eller evt. bruge dem som bordkort. Se selv... Der er massere af muligheder. Også er de altså også ret hyggelige, at sidde og klippe ud. Sææææt igang!

2 kommentarer :

  1. Sikke dog en fin ide! :)
    Hvordan klipper du sommerfuglene ud?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg synes også at de er super fine!
      Jeg har bare tegnet den første op i hånden, og ellers bare klippet ud med en ganske almindelig saks. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...