Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.2.13

Miracles for winter lips

Vi kender alle sammen til de sindsygt kolde, og flækkende vinter læber, som alle på ét eller andet tidspunkt render rundt med. Jeg har netop lige lagt syg (og er det stadigvæk lidt), og er der bare noget værre end når ens næse er totalt stoppet, og den eneste udvej der er for at få vejret er igennem en åben mund på vid gab, der hiiiiver efter vejret, i den i forvejen hoste-opslidende hals, der nu er tilbage, imens at ens læber bare bliver endnu mere tørre, end de var i dagene før, man gik hen og blev syg. De fire overstående er mine absolutte favoritter; jeg elsker dem. Alle sammen. Hver og én.
Orgins, Smiths, Eos og softlips er alle sammen, de absolutte ynglings på min meget lille liste, over læbepomader. Orgins virker vildt godt og hurtigt, og har en helende effekt. Så meget faktisk, at det føles som om at ens læber begynder at sove; og dét er da klart et tegn på, at det bearbejder. Smith's strawberry lip balm er fra Billigvoks.dk, og er dicederet lige til at spise. Den dufter simpelthen så godt, at selv Nicolaj bliver fristet til lige at stikke snuden deri. Mh mh! Softlips er en vitamin læbepomade, som jeg faktisk har fået i en af mine goodieboxe, og lige siden har jeg været kæmpe fan. Jeg har den i min jakke lomme, så den altid lige er ved hånden, i den bidende kolde kulde. Sidst min ikke mindst; Eos. I'm in love. Jeg elsker den simpelthen. Denne er også fra billigvoks.dk, hvor man faktisk rigtig tit godt kan være heldig at finde dem til nogle fantastiske billige priser, i alle de fantastiske forskellige farver der er derinde.

Har I prøvet nogle af de overstående, læbepomader? 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...