Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.2.13

Del shampoo, med din hest

Da jeg fik et tilbud fra Billigvoks.dk, som lød på at teste shampooen "mane 'n tail". Jeg så flasken, hvor der er et par heste på, og læste derefter beskrivelsen; Efter at mane 'n tail i mange år havde været en af verdens mest populæe heste-shampooer, har der åbenbart været en hestepige, der har tænkt "Hey - hvorfor kan jeg ikke bare dele shampoo med min hest?!" Umiddelbart kan man godt have hende mistænkt, for at havde det lidt for bogstaveligt, når hun har læst i Wendy eller på hestenettet.dk, at man skulle "blive ét med sin hest" - men det skræmmende er, at resultatet var forbløffende godt.
Aha. Meget spændende. Nu er det så tid for mig, at vaske hår i heste-shampoo... Det første jeg gjorde da jeg modtog shampooen med posten, var at kaste mig ud i det. Og resultatet var, som skrevet i beskrivelsen, "forbløffende godt". Jeg havde helt optur over, at mit hår var blevet så dejligt, blødt, fyldigt og ikke mindst som om at det var helt skades-fri. Men, jeg synes dog hurtigt at min opturs følelse, vendte sig lidt. Der gik ikke ret lang tid før jeg blev nød til at gå ud og vaske mit hår om, fordi at det lynhurtigt blev rigtig fedtet, selvom at jeg kun havde vasket det, ganske som jeg plejer. Dog tror jeg at det er et fuldstændig mirak-middel til piger, som har et rigtig kraftigt, stort og langt hår! Jeg har selv meget fint, og tyndt hår, hvilket jeg tror, har gjort at det resultat jeg ellers var helt oppe og køre over, hurtigt vendte sig. På Billigvoks.dk, koster en hel full size flaske kun 59 kr. Så det kan næsten slet ikke betale sig at lade vær', med at prøve Mane 'n tail shampooen; slet ikke, hvis resultatet viser sig at holde, og være godt, på netop dig.

Deruover har de faktisk næsten lige fået endnu et fantastisk tilbud. (Billigvoks er seriøst ynglings webshoppen, når det angår produkter og lignende!) Nemlig Venus gillette! Til KUN 79 kr! I Matas koster de normalt lidt over 150 kr, så Billigvoks formår endnu engang, at komme med et fantastisk, brugeligt tilbud. Nu er der ingen undskyldning, for ikke at ha' silkebløde ben, igennem sommeren. Nam! Find deres fantastiske tilbud, lige her.

Har I hørt om Mane 'n tail, før?

4 kommentarer :

  1. Har godt nok haft med heste at gøre længe, men kan ikke forstille mig hvordan resultatet bliver :) Tror ikke det er sundt at bruge hver gang man bader da hesteshampoo er meget groft for håret. Heste har en helt anden hårstruktur, hvor der skal meget til, for at gøre det blødt og glansfuldt :-)

    kig gerne forbi!

    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Lyder godt nok for fedt :) Vil super gerne følges. Følger dig nu på GFC. Håber du så følger tilbage :)
    Hvad siger du til Bloglovin? :) Bare skriv på min blog hvad du synes om at følges der. Knus
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Fin blog du har :) kig meget gerne forbi min blog og følg mig gerne på Bloglovin!

    www.loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fedt med en anbefaling af mærket, har før kigget på det, man aldrig fået taget mig sammen til at købe det. Men det kunne da være det skulle overvejes! :-)

    Vi er blevet fast læser hos dig, kig gerne forbi, hvis du har lyst :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...