Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.1.12

Strange love


Da jeg holdte fødselsdag d. 14, og stod inde i gaden, og kunne ikke finde ud af hverken det ene eller det andet, så kom der lige pludselig en mørk håret pige og satte sin hånd på min skulder. "Du er blogger, er du ikke?" Jeg blev sådan helt, jeg vidste ikke hvordan jeg lige skulle reagere, det var totalt overvældende at der var en der stoppede mig på gaden, bare fordi hun følger med i min blog, hvor jeg kobler hjernen fra, og hvor jeg spammer med billeder. Du gjorde min fødselsdag lige lidt bedre, tak for det.

2 kommentarer :

  1. Hej Daniella :-D

    Det var mig der kom hen til dig, inde på Gaslight nede ved Garderoben! Hehe, ja du blev godt nok sådan helt mærkelig i hovedet, og vidste ikke rigtig hvad du skulle sige, men det er også klart nok, især når der kommer sådan en meget beruset pige hen til dig liiige pludselig :-D

    Jeg er selv blogger, så jeg ved hvordan det er! Men det var meget sjovt at møde dig, og få 'sat ansigt' på dig, hvis du forstår! - Jeg følger dig hver dag, her på bloggen og på facebook. Det er et rigtig hyggeligt sted som, at du har :-)

    Kh Sabrina Weibeck
    - du er meget velkommen til at tjekke min blog på www.justnikoline.dk - den hedder Sabrinas verden

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...