Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.1.12

Last day as seventeen




Har haft lidt stress på, de sidste dage. 2 dage før nytår ville jeg lige hygge male lidt, og besluttede mig derfor at begynde på at male Marilyn Monroe. Det blev hurtig til mange flere billeder, som allerede nu er solgt ud til højre og venstre. Jeg har været ved at skrive nogle ansøgninger, så jeg forhåbenligt langt om længe, kan få fat i et arbejde. Imorgen har jeg fødselsdag, og der er en masse der skal ordnes inden. Jeg havde lovet min lillebror at bage pizza snegle til ham, som han kunne få med i skole, også skal jeg ha' bagt nogle boller til imorgen tidlig. Jeg har haft to "interviews" igang, ét med Inge fra de unge mødre, og et andet med en deltager fra det nye x-factor. På lørdag holder jeg 18 års fødselsdag for mine venner, og til det, er der også en masse der skal gøres klar. Nu vil jeg sætte mig ned, se videre på desperate housewife, imens jeg nyder et iskold glas cola, og nyder den aller sidste dag, som 17 åriget. Kys til jer.

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...