Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.1.12

Birthday presents






Når folk har spurgt mig om, hvad jeg ønskede mig. Så sagde jeg, at jeg sparede sammen til et kamera.
Derfor fik jeg kuverter som gaver. :-D Udover af Nicolaj, som kender mig så godt, at han vidste at jeg udover dét, også ønskede mig noget andet. Nemlig en t-shirt hvor der står "He's gay" så man kan stille sig ved siden af en fremmed, også liiiiige, pege på ham.. haha, det er altså lidt sjovt!!! Også selvfølgelig de sæsoner af desperate housewife, som jeg manglede! Weeee! Da vi havde spist, gik det op for mig at jeg havde nok penge til at købe det kamera som jeg ønskede mig! Så nu er jeg ejer af to dejlige spejlrefleks kameraer, de er mine små babyer. <3 Jeg er glad, meget glad!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...