Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.1.12

Created by hand


Jeg laver altid noget kreativt. Enten at sidde med et færdigt resultat foran mig, som en tegning, et diy project,
eller som overstående, et maleri. Efter jeg har fået nogle henvendelser, og nogle få mails om hvad jeg gør med mine billeder,
om det er nogle jeg vil sælges, og ja. Jeg er derfor blevet enig om med mig selv, at lave lidt om på bloggen.
Jeg har tidligere haft små billeder i siden, hvor jeg linkede til mine forskellige "Albums" eller hvad man nu kan sige,
også vil jeg lave en der hedder "Created by hand". Når siden er færdig, vil jeg lige råbe højt. ;-)

3 kommentarer :

  1. hvor er de dog flotte :-o

    - du må meget gerne tage et kig forbi min blog! www.amaliehoelgaard.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig allerede, og har gjort det længe - også på facebook!:)

    Annesophiemunkjensen.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...