Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.1.12

Fredag d. 13



Da det i sidste weekend gik op for mig, at det var fredag d. 13 idag (I ved, uhyggeligt! heheh) Spurgte jeg nogle forskellige folk, om de ikke var friske på en "spøgelses tur", altså, hvor man har lommelygte med, også går ind i huse der ser uhyggelige ud, og hvor der selvfølgelig ikke bor nogle, eller er nogle.
Jeg var inde i Aalborg, sammen med Nicolaj omkring middag, jeg skulle ha' fat i et par bukser, som jeg skulle ha' på imorgen aften, men jeg er bare alt for perfektionistisk, når jeg har sat mig noget i hovedet, skal det være dét, jeg vil ha', og det kunne jeg selvfølgelig ikke finde. Istedet for kom jeg hjem med endnu en trøje (Tror du selv, at du kan ha' den på benene, Daniella? Nøh!) Men sket er jo sket. ;-) håhå. Derefter gik turen op til min storesøsters lejlighed, hvor jeg har fået lov til at holde min fødselsdag imorgen, så vi skulle gøre klar, sætte borde op, lægge dug på osv. osv. Nu er jeg lige kommet hjem, sidder endnu engang og ser lidt desperate housewife, mens jeg ærger mig lidt over tanken, at jeg burde ha' været i seng for lang tid siden.

Der er egentlig overhovedet ikke sket noget spændende, bare en lille opdatering.. Ses imorgen engang, sov godt!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...