Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.1.12

Et personligt indlæg

Min storesøster har været igennem meget. Rigtig meget. Dårlige forhold, nedture og indlæggelser. Senest hvor hun stod og forsvarede mig mod en så kaldt idiot, som jeg har gået i klasse med. Han påstod at jeg løj, at jeg aldrig var blevet mobbet. OH!!!!! Hvem var det lige, hva' hva' hva'... Man har som regel ikke så travlt med at påskylde noget, hvis det ikke var fordi man havde skyldfølelse. Det hele ender ud i, at han skupper til min storesøster, folk kommer nede fra enden af gaden og spørger hvad fanden han har gang i, fordi de hørte et dunk, da hendes hoved ramte ind i muren, og hørte da jeg begyndte at råbe af ham. Hans undskyldningen var, at han havde gået i klasse med mig. Ja, hvad sker der for dig. At du har gået i klasse med mig, gir' dig da forhelved ikke lov til at skuppe min storesøster fra midten af gaden, og lige direkte ind i muren. Min fødselsdag endte med halvanden time på skadestuen. Mange ting har jeg fået afvide af folk, nogle er vildt positive, andre not so much, men en af tingene er, at jeg har et specielt forhold til min storesøster. Jeg har fået konstateret at jeg vil gøre alt for hende. Alt. - Ting jeg ikke engang troede jeg var i stand til. Go' Daniella. Don't let them take you down again. Jeg elsker min storesøster.

Syg eller rask. Svag eller stærk 
- Jeg elsker dig. Ikke fordi jeg skal, men ganske enkelt fordi jeg ikke kan lade vær'.

9 kommentarer :

  1. Hold kæft en nar!!!!

    SvarSlet
  2. Sofie - Facebook fan17. januar 2012 kl. 22.46

    Hvad mener du med "syg eller rask, svag eller stærk"? Hvad har hun fejlet?

    SvarSlet
  3. Sådan lille pige barn. Hid jeg var din storesøster (;
    Og endnu engang tillykke.

    SvarSlet
  4. Det her et et helt rørende indlæg. Jeg er fast følger på din facebook side, og jeg elsker dine små opdateringer, billeder, og kommentarer. Du er et godt menneske Daniella, som kun fortjener at være i fred for de folk, som ikke har forstået meningen med livet, nemlig at nyde det, og ikke gøre andre ondt. Som en har kommenteret inde på din facebook side, til indlægget her "Verden ville være et bedre sted, med lidt flere som dig og din søster" ! Jeg håber at den person der gjorde dette, har fået det som han har fortjent. Rørende indlæg, glæder mig til flere personlige indlæg fra dig af. Du er en god blogger, du fortjener succes


    Britt

    SvarSlet
  5. Jeg kan ikke direkte relatere til lige dét du skriver her, men jeg har selv en storesøster, som også betyder ALT for mig, så blev lettere rørt over det indlæg...Mere end jeg lige havde regnet med.

    Jeg elsker din blog, og jeg elsker at du er så personlig i en... Har endnu ikke turdet at blive alt for personlig på min egen endnu, det kræver virkelig mod at skrive om nogen af de ting du gør, på et sted som det her.

    Du' så sej, Daniella!!

    SvarSlet
  6. Fuck en asshol!! Føj! Håber din søster har det godt!!

    SvarSlet
  7. Han vil bare ikke kende ved sin egen fejl, så han lyver sig ud af det... sikke en tard han er, i kan egentlig melde ham til politiet for vold. Gør det! Virkelig.... det er jo vold!

    SvarSlet
  8. Virkelig fin blog! :-)
    Jeg kan rigtig godt lide den er fast læser, og det kunne være nice hvis du ville blive det samme med min!

    - knus

    www.andreaax.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Jeg har sygt meget respekt for dig og din søster.
    Knus

    www.bluejannie.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...