Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.1.12

Mit liv



Som jeg har skrevet i videoen, så har jeg tidligere lavet en video (klik for link), om mobning. Om at jeg selv har været udsat for ekstrem mobning, og at jeg håber det vil sætte et fokus på det, og at det skal stoppes. Jeg har fået mange henvendelser efter det. Bla. at det er opmærksomheds krævende, latterligt, og meget mere. Men jeg glemmer de negative kommentere i blandt alle de positive. Jeg har fået private beskeder på min facebook profil, om at jeg er fuldstændig beundrings værdig, og at jeg vil komme langt med mit liv, når jeg har sådan et mod. Jeg kan ikke beskrive den glæde der bobler i ens krop, når folk man ikke engang kender, skriver til en, og siger at de har den dybeste respekt for mig - En pige på daværende 17 år, som bare lavede en video, for at folk skulle forstå hvor slemt mobning er, og hvor svært det er at komme videre.

1 kommentar :

  1. Tårene triller ned af mine kinder. Du er i DEN grad beundrings værdig. Du er fantastisk!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...