Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.1.12

Interview med Brian Brogaard fra x-factor

Allerede i September måned, startede de forskellige auditions i x-factor. Brian var en af de flere tusinde, som mødte op, og gik videre til pre-casting.


1). Hvordan fik du idéen om at melde dig til x-factor?
Det var en af mine venner som har sagt til mig over længer tid at jeg skulle prøve at melde mig til. det endte så med at det var ham der melde mig til det. 


2). Hvor lang tid har du sunget og spillet guitar?
Jeg har spillet guitar og sunget siden jeg var ca. 13 år gammel. Så det er ved at være en 13 år siden at jeg startede. 


3). Hvad var din første tanke, da du kom op på scenen foran de 3 dommere?
Jeg ved egenlig ikke hvad min første tanke var, for jeg var meget nervøs lige da jeg skulle ind på scenen. 


4). Gik din audition som du havde forventet?

Nej for jeg havde valgt et forkert nummer at synge. Det nummer jeg havde valgt, faldt ikke rigtig i god jord hos dommerne. 

5). Hvilken sang, sang du til din audition?
Da jeg var til den første prøve der sang jeg Whis you where here med Pink Floyd. men til audition spillede og sang jeg Johnny Madsen med Færgemand, og Fouls garden med lemon tree. 

6). Har du altid set x-factor, og har du set det her i 2012?
Nej det har jeg ikke, men har set det lidt gennem tiden, men ikke så meget. Selvfølgelig følger jeg da lidt med i år. 

7). Hvad synes du om neveauet på deltagerne? Ligger de højt oppe, i forhold til de andre år?
Ja helt klart der har været nogle rigtig gode med i år specielt Ida som var med i første udsendelse. Hun kan nå langt!


8). Hvad laver du ellers i din fritid, udover at synge og spille guitar?
Der dyrker jeg sport. Såsom kampsport og håndbold. Der udover er jeg også meget politisk engaserat. 


9). Hvem af de 3 dommer er din ynglings?
Blackmann helt klart. Han har god musik smag, og han ved hvad han snakker om. Og så siger han sin mening. 



10). Hvis du skulle beskrive dig selv med 3 ord, hvad ville det så være?
Idérig, ivrig og frembrosene.

11). Hvad er din drøm omkring musikken? 
At kunne leve af det. Er ligeglad med om det ikke er mange penge jeg kommer til at tjene, men bare det at kunne leve af det er nok. 

12). Hvis du gik hen og vandt, hvilken genre skulle cd'en så være i?
Det er der ikke den store fare for, men helt klart være jazz inspireret pop musik, blandet med blues og rock.


2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...