Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.4.12

Webshop

På min facebook side, opslog jeg igår et billede af en net taske, som jeg selv havde "designet", efterfølgende af ordne, more to come. Her er det så! Jeg har lavet min egen webshop, og brugt rigtig lang tid på at få den op og køre, men nu er den her. Jeg elsker personligt selv at ha' nogle ting, med en fed tekst på, om det så er en t-shirt, eller et lille skilt på værelset, og derfor synes jeg det kunne være meget sjovt, at ha' sin helt egen shop, på internettet, med lige præcis sådan nogle ting!

I kan kigge forbi webshoppen på DaniellaHorsmark.spreadshirt.dk
I må meget gerne skrive en mail, en kommentar, eller måske sende en brevdue, hvis I har en fed idé til en tekst, til noget der kunne komme ind på siden. :-) 

KRAMMER!

8 kommentarer :

  1. Sofie - Facebook fan18. april 2012 kl. 15.50

    Har lige siden jeg så din "He's gay" t-shirt, ønsket mig en magen til :D. Nu kan jeg få den! Yay! fedt!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det godt! Den er altså også meget sjov. ;-) haha.

      Slet
  2. Min respekt til dig, er lige vokset. Hvor er det fucking fedt, med den "lesbiske t-shirt"!

    SvarSlet
  3. Super fede ting du har lavet!! :D
    Men jeg forstår ikke helt hvad du mener med at du "har brugt rigtig lang tid på at få den op at køre", skal man ikke bare trykke på en knap, og så sætte nogle billede/tekst på noget? :)

    -MiiaT♥
    http://miiat.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, man skal også kontakte sin bank for at få nogle oplysninger. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...