Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.4.12

Jeg har lånt min fars trøje - På ubestemt tid

Min far er altid blevet kaldt for en "sej far", han har altid fyret jokes af, bydt folk på øl, og ejer ihvertfald mindt 20 par skater sko. Da jeg stod igår, og var ved at dø af kulde, kom jeg til at kigge ved hans tøj, og der lå denne dejlige store størrelse x large LAB skateshop sweatshirt, og kiggede på mig. Nøj hvor var den fristende, alt for fristende.
Sorry far, nu er det min.. hæhæhæ. 

5 kommentarer :

  1. Ser godt uuud :D.

    SvarSlet
  2. Har du fået farvet hår? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej. :D Det er næsten et år siden, jeg sidst fik faret hår, så min udgroning er fremme, og den er lys. :-)

      Slet
  3. griner ja det kan ske... jeg låner nu mest min mors tøj...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...