Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.4.12

Imagine this

Den er altså lidt sjov den her, synes jeg. Ude i den store blogger verden, er over halvdelen, folk som gerne vil bevise omverden, at deres stil er fed, at de har styr på "tidens trend", og kan hjælpe andre med at vælge det rette sæt tøj, til den rette begivenhed. De skriver dagligt om deres nye taske ind købt, eller at de ønsker sig dén jakke, til dén pris. I blandt alle de mode bloggere, står jeg. Istedet for at skrive om denne gucci taske til flere tusind, som jeg ikke ejer, har jeg købt denne t-shirt (eller kjole, som de kalder den) med den intet mindre end geniale tekst "Imagine this is an expensive dress" (Dansk: Forstil dig at dette er en dyr kjole). hæ hæ hæ.

3 kommentarer :

  1. Hvor er den sej! Hvor er den købt, og til hvor meget?(;

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er købt i Sverige, til lige godt 400 kr. :D

      Slet
  2. Simpelthen genialt!! :D

    Jeg kan meget bedre lide blogge som din, end dem der skriver om sindssygt dyre ting som 'almindelige' folk som mig alligevel aldrig får råd til ;)

    -MiiaT♥
    http://miiat.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...