Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.4.12

"Fucking misundelige skabninger, som bare har ondt i røven"

Jeg havde lige på en kort periode, mistet alt lyst til at blogge. Jeg tog billeder, og havde massere af idéer til indlæg, men lysten til at skrive det ned, var væk. Jeg læste det ene indlæg efter det andet på andre blogge, om at blogs med 5-10 læsere var ikke værd at følge, at de bare var nogle nederen "fucking" misundelige skabninger, som havde ondt i røven, og alt sådan noget. Jeg synes det at blogge, er blevet én stor konkurrence, om hvem der kan få flest besøgende om dagen, og hvem der har flest læsere. Folk prøver at gøre sig bedre end andre, og nedgøre hinanden, men hvad skulle man få ud af det, i sidste ende? Jeg synes det er super ærgeligt, jeg har i næsten to år, været den største fan af blogger verden, men på få dage, ramlede det hele sammen - Ikke at sige at jeg stopper - Men jeg havde en kort periode, overvejet det. Lad os nu bare være glade, vi skal jo være her allesammen. :-) Og hey, alle er jo startet fra bunden, så selv folk med to, seks og ottehundrede læsere, har været nogle af de "fucking misundelige skabninger, som bare har ondt i røven"...

3 kommentarer :

  1. Hold kæft, så rigtigt!

    SvarSlet
  2. desværre vil der altid være nogen der ikke kan tåle andres succec, men jeg syntes din blog er fabulous
    så bliv ved Daniella

    SvarSlet
  3. High five, Daniella. Hvor er det sejt skrevet !

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...