Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.4.12

Dressed in white

Jeg har modtaget denne her flotte kjole, af Nanna fra Dressme.dk. Jeg går aldrig i kjole - har nu 2 kjoler i alt, udover min konfirmations kjole - Så jeg ved ikke om det er en jeg kommer til at gå i specielt meget, måske kommer den i brug til nogle billeder, who knows. Kjolen er smadder lækker at ha' på, stoffet er virkelig blødt og behageligt, også er der indsyet bh, hvilket er smart! Når man vælger en kjole i hvid, er der altid noget at fortryde - Denne her er lidt gennemsigtig lige omkring numsen, hvilket gør at man lige en ekstra gang skal tænke også sammensætning af tøj. Kjolen kan vidst ikke købes i hvid mere, men i rød og en grå - De kan findes lige her, link (hvor der også kan ses et bedre billede af kjolen). Vil helt klart anbefale Dressme.dk, super flotte kjoler, og god service.

2 kommentarer :

  1. Smukke tøj. Jeg vil også gerne købe tøj online. Jeg kan anbefale det? Jeg vil også gerne have, jeg er taknemmelig for dig og jeg deler, og ser frem til mere af mit indhold.

    SvarSlet
  2. for at være ærlig, ikke sådan en god kjole tho.you kan klikke min profil for at finde bedre

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...