Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.4.12

Billigvoks.dk

Irritationen ved et almindeligt hårelastik. Enten er der et lille bitte stål stykke på, som bare gør at selve elastikket skader ens hår endnu mere, eller også bliver elastikket så løst, at det bare er til at smide ud. Hos Billigvoks så jeg at de reklamerede med nogle helt nye elastikker, som de selv har fået lavet, de skulle være meget specielle, så de hverken går i stykker på den ene eller den anden måde - Med mindre man klipper det over, selvfølgelig. ;-)

Så søde som de er, derinde, sendte de et par elastikker til mig, som jeg måtte teste! Da jeg først lige pakkede dem op, tænkte jeg lidt "Hvorfor, har de sendt køkken elastikker til mig?" Men fandt så ud af, at det godt nok var de rigtige! ;-) Jeg kastede mig (næsten da..) ud i det, og satte et enkelt af dem i mit hår. Da jeg skulle ha' det ud igen, kunne det godt føles lidt smertefuldt, men med lidt forsigtighed gik det. Hår elastikker der ikke slider så meget, pga. stål stykke, og de går heller ikke løs i elastikket - Smart!

1 kommentar :

  1. Good write-up. I definitely love this site.
    Continue the good work!

    Also visit my weblog; coconut oil for Hair

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...