Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.4.12

Familien fra bryggen

Jeg er afhængig. Jeg elsker simpelthen at se "Familien fra bryggen", og hvis I ikke har givet jer tid til at se det, vil jeg helt klart anbefale jer at gøre det. Linse tror jeg efterhånden vi har hørt om allesammen, jeg har kun hørt dårligt om hende før hen. Det var hende der var bund kriminel, og med Nordens største bryster (Eller sådan noget..). Nu har man selv fået lov til at følge dem, via. et tv hold, og det tror jeg, har/kan få folk til at skifte mening. Hun så en mand stå og slå hans hund, hun råber til ham at det skal han lade være med, og det hele ender ud i at hun bliver slået og væltet om kuld af den her mand, alt pga. at hun er så glad for dyr og ikke vil se på dem, blive skadet. "Det er sku ligesom børn, de har ikke selv valgt at de vil være her". Hendes mor "mopper", som ses til højre på billedet, er også meget med i serien, samt familiens ven Didde, og Linses datter Stefanie, og de har bare alle sammen noget helt specielt over sig. Det eneste jeg synes er lidt ærgeligt, er at de første par afsnit, havde Mikkel med, det var lidt som om at han skulle bare lige være der til at skabe opmærksomhed til deres serie. Fra Mikkels side forstår jeg det, da han selv har udtalt sig om at han ikke vil ha' opmærksomhed for andet end hans boksning. Men alligevel lidt synd, når serien jo skulle følge familien Kessler fra bryggen - Men det ændre ikke på, at både menneskerne og serien er intet mindre end genial! Jeg har fået et helt andet syn på Linse Kessler.

Jeg var også ude og møde dem, i Aalborg i lørdags, allesammen søde mennesker, med kæmpe hjerter. :-)

5 kommentarer :

  1. Jeg synes også at det er pisse grineren.

    Spændende og anderledes blog du har.

    Tag et kig forbi :-)

    nannakrautwald.blogspot.com

    Hugs.

    SvarSlet
  2. Grunden til at mikkel ikke længere er med, er fordi serien skulle handle om ham og folk skulle se hvor han kom fra. Den skulle ikke handle generalt om hans familie, men det kom den til. Og da "mopper" afslørede overfor pressen at mikkel havde en kæreste, ville han ikke længere væk med i serien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vidste godt at han havde trukket sig pga. noget personligt. Det er sku også forståeligt. :-) Vidste dog ikke, at det i starten skulle ha' været helt anderledes.

      Slet
  3. Er helt enig med dig - havde også en masse fordomme om dem inden jeg så serien, men nu synes jeg bare Linse virker som de t sødeste. Hun blogger jo også hos os ved Bloggers Delight ;)

    Fin blog du har! Kig endelig forbi hos mig :)

    /Jeanett
    www.missjeanett.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...