Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.4.12

Svar på spørgerunde # 1

Hvilket kamera har du? Jeg har et Canon Eos 550d, samt Canon efs 18-200 mm. objektiv, Canon Speedlite 430ex II, Canon 550d batterigreb og et lille ef 50mm. fast objektiv, også fra Canon.

Hvad fik dig til at lave en blog? - Ren kedsomhed, tror jeg. Man kan jo bruge rigtig lang tid på at designe selve bloggen, vælge farve og skrift type, og ikke mindst tage billeder og skrive tekst til indlæg.

Hvilke redigeringsprogrammer bruger du til dine billeder? Før hen brugte jeg bare Picnik.com, men efter deres side er lukket, bruger jeg bare noget så simpelt som Picasa 3, som kan downloades fra google.

Hvilken superkraft vil du helst have? Haha, den er jo svær! Jeg gad nok godt ha' det sådan, at jeg kunne vide hvad folk tænker, det ville jo gøre altid meget næmere! Også ville det da heller ikke gøre noget hvis man kunne trylle - Hvis det altså er en superkraft?

Hvad vil du gerne uddanne dig som? Inderst inde har jeg en masse drømme, om alt muligt! Jeg kunne godt tænke mig at blive noget inde for militæret - Men nok mest bare for at vise at jeg godt kan. Ellers kunne det være rigtig fedt at leve af noget man elsker at gøre, og jeg elsker at tage billeder. Derudover har jeg altid haft en drøm om at skrive min egen bog, så for at være helt ærligt, aner jeg det simpelthen ikke.

Hvor har du lært at tegne og male henne? Det har jeg ikke lært nogle steder. I hele vores familie er vi meget kreative, min mor og søster sidder altid med garn i hænderne, hvor mig, min far og lillebror istedet elsker at tegne og male.

Hvordan har du det med pandaer?! Pandaer er nogle af de dyr jeg aller bedst kan lide. Næst efter en svømmetur med delfiner, kunne jeg enormt godt tænkte mig at røre en panda.

Kan du lide kebab? Selvfølgelig. En pita er ikke en ordenlig pita, hvis der ikke er kebab i.

Hvilken mobil har du? Jeg har haft utallige telefoner, ikke fordi jeg ikke passer ordenligt på dem - Men fordi den der følelse af at ha' en helt ny telefon i hånden, som man nu skal til at lære at bruge, den er for dejlig! De sidste 2 år, havde jeg en sony ericsson experi, som jeg var super glad for, indtil min kæreste ødelagde den - Og det gjorde at jeg idag er ejer af en Iphone 4.

Hvad er din livret? Jeg har ingen livret. Når først jeg har fået det samme at spise mange gange, gider jeg ikke spise det mere, så derfor bliver jeg lige så hurtig træt af en livret, lige så hurtigt som jeg får den - Men jeg kan rigtig godt li' kartoffel mos! Haha.

Hvor mange søskende har du? Jeg har to skønne af slagsen, én af hvert køn. Min lillebror er de næsten 13 somre, hvor min storesøster er 22.

7 kommentarer :

  1. Hvad er "Speedlite"?:)

    SvarSlet
  2. Fedt nok :)
    Tjek min blog
    http://emma-andersen.blogspot.com/ :)

    SvarSlet
  3. Fuck du må ha brugt mange penge på kamera udstyr :P Hvad har du givet for 18-200 linsen?

    SvarSlet
  4. God idé, og jeg er meget enig i dit synspunkt. Det er interessant, jeg elsker det.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...