Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.4.12

Vinderen er...

Gitte Dueholm Simonsen, blev den heldige vinder af nogle blandede ting, fra e.l.f. Hvis du skriver til mig på Daniellahorsmark@live.dk, så sørger jeg for at tingene bliver sendt til dig. :-)

Tillykke til Gitte!

Det var helt overraskende mange, der deltog i konkurrencen denne gang, synes jeg, og det gør mig så glad, og giver mig lyst til at starte flere konkurrencer igang, så tror jeg skal igang med at tænke, så der ikke går så lang tid, før næste konkurrence er igang! Er i klar? ;-)

7 kommentarer :

  1. øv! tillykke Gitte :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er fedt at du laver konkurrencer! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er fedt, at I gider deltage! Ville ønsker at jeg havde præmier til jer alle. :)

      Slet
  3. Ville være fedt med en konkurrence, hvor det kunne bruges både til piger og drenge :D

    SvarSlet
  4. Gitte Dueholm Simonsen17. april 2012 kl. 16.52

    Ejj, tusind tusind tak, jeg sender en mail med det samme. Knus Gitte

    SvarSlet
  5. For satan, du skriver flot!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...