Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.3.12

Spontalitet og Sarah koncert

Da jeg vågnede to timer før Sarah skulle give koncert i Randers, havde jeg en følelse af kedsomhed. Jeg har altid hadet søndage, fordi der bare aldrig er noget at lave, butikkerne har lukket, og det er bare kedeligt. Nicolaj lå ved siden af, og sov, men det kunne han jo bare lade være med! Så jeg sagde til ham, at hvis dét med at urene ikke skulle sættes frem, havde forvirret ens søvn rytme, havde vi været klar til at tage til Randers og alt muligt - Wupti, så var Nicolaj klar, "Hvornår kan du være klar? Hvis vi skynder os, kan vi sagtens nå det!" Og en længere køretur senere, stod vi til Sarah koncert. Ikke dårligt! Da vi var nede i Randers, var vi lige et smut i Elgiganten og købe noget lækkert til mig.. Et 18-200mm Canon objectiv! Nam. Da vi kom til Aalborg blev vi enige om at vi ville køre ud og sige hej til de tre gutter på sidste billede, men så langt nåede vi ikke - Vi holdte overfor dem i et lyskryds, og fik afvide at vi skulle med ned og grille. Fra nu af, elsker jeg søndage - Hvis man springer ud i de ting, der ellers ikke lige var planlagt.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...