Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.3.12

Inspiration; Indlæg forslag

Jeg blogger for min egen skyld, ingen tvivl. - Men at der er nogle der elsker at sidde og kigge på de billeder man tager, og nogle der oveni købet kan bruge noget af alt det jeg får skrevet ned til noget, det gør mig så uendeligt glad. Det kræver overvælende meget tid at blogge, meget mere end hvad man regner med, men jeg elsker det. Tit har jeg fået nogle mails, ellers beskeder på min facebook, om jeg ikke gerne vil lave et indlæg om dét, og om dét. Selvfølgelig! (Det kommer selvfølgelig også lidt an på hvad det er om....) Jeg arbejder pt. på at få nogle gæste bloggere ind, og tænker også lidt på at komme i kontakt med nogle teenagere som kunne tænke sig at vise sit værelse frem, som en slags inspiration! Jeg har også en masse DIY's der skal skrives ned, og et par model billeder der skal tages om nogle få uger - Faktisk har jeg mange planer, men planer er jo også kun godt! 

Jeg elsker inspiration, og jeg får det alle steder fra - Men alligevel vil jeg spørge jer efter lidt også! 
Er der nogle indlæg I gerne vil ha' flere af, eller nogle der måske slet ikke er her endnu, som i gerne vil se herinde? Så fortæl løs! Jeg vil gøre hvad jeg kan, for at gøre alle glade. :) 

Skriv en kommentar hér under, og det vil komme på listen under indlæg der skal laves. :)

1 kommentar :

  1. Flere billeder af dig, evt. nogle "Dagens outfit" :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...