Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.3.12

Rapunzel of Sweden

Mit hår er kommet til den meget trælse længde, liiiige ved skulderen, og når man så samtidligt har krøller, og gerne vil holde håret sundt, og derfor ikke fladet det, er det et dilemma. Jeg kan deriblandt heller ikke finde ud af om jeg bare skal blive ved med at have tålmodighed til det får en ordenlig længde, eller om jeg endnu engang jeg finde frem til en korthåret frisure og få det ordnet. Mens jeg sad med de masse forskellige tanker om det fucking hår, der bare ikke gør andet end at skabe tvivl, google jeg (næsten desperat) efter nogle frisurer. Det ene billede efter det andet dukkede op på min skærm. Piger med det smukkeste lange hår. Årh. 
Jeg endte inde på rapunzelofsweden.dk, og sad i lang tid og overvejde - Skal, skal ikke? 
Det er nemt, og det er jo faktisk også en billig måde at blive tilfreds med sit hår på. 

Hvis I ligesom mig tænker lidt på at blive kunde ved Rapunzel of Sweden.
Så læs mere på deres hjemmeside www.rapunzelofsweden.dk og besøg deres facebook. 

5 kommentarer :

  1. Du skal have meget mere hår i .. det ser underligt ud ..
    eller også så skal du glatte dit hår totalt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg godt klar over.. Det er heller ikke mit det der, men min søsters, som faktisk har en hel anden hårfarve også.
      - Men hvis det nu var, at jeg ville ha' det sådan der selvom det så underligt ud, så gjorde jeg dét.

      Slet
  2. Det klær dig at være langhåret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahh hvor er det grimt! åh.. ikke på sat hår. det er for klamt.

      Slet
    2. Ligesom dit anonyme ansigt

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...