Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.3.12

Lækkert, lækkert, lækkert!

Jeg modtog denne store papkasse, for nogle dage siden. Jeg var fuldstændig forvirret, og forstod ikke rigtig hvad jeg skulle med den, da min mor kom og fortalte at der lige var en person, i en vældig stor lastbil, der lige var kommet med den til mig. Der stod godt nok "Daniella Horsmark" og min adresse på selve kassen, så jeg åbnede den da - Og det viste sig at være dette. En smadder lækker sammenblandning fra Ifreak.dk! En masse lækre Iphone covers, headsæt, ladere, beskyttelses film, højtalere, Ipad tasker, computer tasker og meget mere. Rigtig lækre sager.

Ifreak kan man bla. finde Iphone covers til 10,- Hvilket jo er vanvittig billigt! I love Ifreak!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...