Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.3.12

Pause; Jordbær, slik og Zulu awards

Nicolaj og jeg er gået i gang med et større projekt på mit værelse. Jeg elsker at få lavet om rundt omkring, og når jeg så får idéen om at vil ha' det gjort, så skal det også bare gøres - Med det samme. Nicolaj sprang på og var klar til at hjælpe, og med hans fars helt fantastiske hjælpe evne, er vi godt i gang! Lige nu, sidder vi og slapper lidt af, med jordbær og slik, efter nogle hårde dage med vældig stor oprydning, rengøring, og om flytning. 
Vi ses imorgen, kære maler rulle. Jeg glæder mig til at vise jer lidt billeder under det hele, og ikke mindst det færdige resultat! :-)

4 kommentarer :

  1. Det er en virkelig fin og interessant blog du har :)
    Følger dig nu.. Måske du også vil følge mig eller bare kigge forbi:D

    http://julienordnaes.blogspot.com/

    - Julie

    SvarSlet
  2. Fin blog. Kan rigtig godt lide dine billeder :-)
    Er blevet fast læser.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...