Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.3.12

Old pictures | Aalborg

De her billeder har i lang tid stået nede i vores spisestue, og lige siden den første dag jeg så dem, ville jeg så gerne ha' dem, og har i alt den tid haft planer om at låne dem på ubestemt tid, når jeg fik mit værelse som jeg gerne ville, og havde muligheden for at "vise dem godt frem". Jeg lånte dem faktisk ikke - Jeg fik dem, af min søde mor, og de er jo rigtig sjove at ha', når der - Som man kan se - Står Aalborg derpå, og derfor er billeder fra Aalborg, i gamle dage. Nu skal jeg bare finde det helt rigtige sted til dem. ;-)

2 kommentarer :

  1. Hvor er de fine!

    SvarSlet
  2. Fine og rå billeder - de vil helt sikkert se godt ud på de fleste vægge (:

    - Kit

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...