Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.3.12

Fiskefrikadeller, slik og x-factor finale

Et indlæg fra fredag, først nu? I know. Har haft rigtig meget at se til hele weekenden, og meget som endte ud i noget spontant - Men mere om det senere. Fredag lavede vi fiskefrikadeller, så x-factor ude ved min storesøster og svoger, imens vi spiste slik. Line var helt klart min favorit af dem der var med, men mon ikke at hun nok skal give lyd for sig. Synes I, at det var den rigtige der vandt? 

3 kommentarer :

  1. Jeg synes Line skulle have vundet (-:

    SvarSlet
  2. Hej du :-)
    Sikke en fin blog du har dig her - dig vil jeg helt sikkert holde et vågent øje med ;-)
    Føl dig fri til at kigge forbi min blog også <3
    Knus
    Marie
    http://le-yeux-marrons.blogspot.com/
    <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...