Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.3.12

GONE, BUT NEVER FORGOTTON

Det er i de små øjeblikke, hvor man får noget så hjerte skærende afvide, at man bliver ked af det. Man skal sige farvel, ikke bare for nu, ikke bare midlertidigt - Men foraltid. Savnet gemmer man væk, men det forsvinder aldrig. Du har vist mig hvad der skal til - Og jeg er godt på vej til at ha' modet til at forfølge det. Den største inspiration, og den bedste ubiologiske storebror. 
♥ Kærlighed for altid, - Jeg savner dig. 

6 kommentarer :

  1. Kendte du ham?? :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. :-) Mig og min storesøster er vokset op med ham, som om han var en bror.

      Slet
  2. Fuck! Han var jo kraftedeme verdens kendt i at skate!!! SERIØST, KENDTE DU HAM?

    SvarSlet
  3. hvor mange sidevisninger har du om dagen?<3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...