Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.3.12

Neglelak tip; dårlig tålmodighed

Jeg bryder mig faktisk slet ikke om at ha' neglelak på, men alligevel har jeg så uendelig mange neglelakker rundt omkring i hele huset, at der er så meget mere en rigeligt til mit forbrug, resten af livet, men alligevel bliver man jo ved med at købe nye, igås? Selvom jeg slet ikke bryder mig om at gå med det, synes jeg bare at det er så fiiiiint.

Kender I det hvor man lige hurtigt skal nå at ha' neglelakken på, og det bare er en evighed om at tørrer (som det så bare altid er... Underligt.) Eller bare når man som mig, har den dårligste tålmodig hvad angår det, og bare vil rører ved ALT, når man lige præcis bare burde sidde stille, og absolut intet rører? Så gør ligesom jeg fra nu af, gør! Fandme smart altså...
Hæld noget isene koldt vand i en lille skål (evt. glas) - Gerne med et par få isterninger i, så det virkelig blevet koldt.
Dyb neglen med den ny lagte neglelak ned i vandet - Så tørre det hurtigere!


..Voila!

6 kommentarer :

  1. Det er bestemt ikke kun dig der er utålmodig!
    Dit tip, lyder sgu smart, det skal i hverrtfald prøves :)

    Tag endelig et kig forbi min blog :)
    /Nana http://blackstampss.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for du kan bruge det. :-D

      Kigger forbi. :D

      Slet
  2. Rigtig fin blog! x

    Kig gerne forbi -
    Followfashionforward.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak for tippet, det vil jeg prøve næste gang. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...