Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.3.12

Opdatering

Når ens kusine skriver til en "Så opdater da snart din blog" Så ved man at den er helt gal med at få  opdateret (og at man har en fast lille stalker.♥) Mit værelse er helt færdigt, og jeg er simpelthen så glad for det. Jeg havde fire firkanter på den éne væg i forskellige farver, og havde brug for en forandring. Vi havde slebet trægulvet næsten helt ned, og var egentlig klar til at male det, da min far fortæller at der var noget med noget giftigt lak, så det ville blive alt for farligt at sove i senere hen, så det endte ud med et gulvtæppe - Ikke hvad jeg lige havde i planerne, men det er blevet rigtig fint! Og I skal selvfølgelig nok få nogle flere billeder. ;-)


Imorgen (senere) drager jeg til Tyskland, men har planlagt nogle indlæg, så bloggen ikke bliver for altid stille.

1 kommentar :

  1. Glæder mig til at se billeder af værelset :) Og endnu mere til at læse nogle flere indlæg, har savnet dem ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...