Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.2.16

Tema-tirsdag #62: Nyhed hos Kähler

Image and video hosting by TinyPic
For noget tid siden, offentliggjorte danske Kähler, at det snart er muligt at købe en ny slags af deres populære vaser. Deres sidste udgivelse var det nye mærke hammershøi, som er enkelt og stilrent - og lidt i samme tråd som lyngby vaserne. Men nu var det blevet tid til en ny variant, af de enormt populære Omaggio, som er blevet til de her vildt finde nogle, med perlemors striber, som gør at de er genkendelige; men så nedtonede at de passer ind i hvilket som helst hjem. 

Jeg har de sidste par år holdt mig fra Kähler, da jeg synes at det tog lidt overhånd. Alle ville gerne ha' de skønne vaser, nærmest ligegyldig farve, og pludselig var de overalt. Og selv med mine sorte vaser, synes jeg at det blev lidt for meget, trods at de bare passer fint til alt. Men jeg må da indrømme at de er vildt fine, de nye med perlemor, og at de da sagtens kunne blive en kommende ønske.

Hvad synes i om de nye Kähler vaser? 
________________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
a

2 kommentarer :

  1. Jeg synes at de er vildt smukke! Jeg har allerede bestilt dem forud! Dem alle sammen! Elsker Kahler! :)

    SvarSlet
  2. De er super lækre!!

    frkrina.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...