Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.2.16

Kan argan olie erstatte Bio-oil?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg har modtaget den her økologiske golden argan olie til test, fra billigvoks.dk, som ved min første tanke, er til hårets slidte og tørre spidser. Men olie behøver jo nødvendigvis ikke at være beregnet til huden, før man kan bruge det til den. Jeg har haft mange problemer med huden i mit ansigt. Ikke fordi at jeg har døjet specielt meget med urenheder; men mere bare generelt ujævnheder i hudtonen og lidt ar, hvilket bare ikke får en til at føle sig særlig naturlig køn. Og når turen så går til stranden til sommer, er det bare ikke en særlig stor begejstring; så derfor er det faktisk en god idé at være i god tid, med at forkæle huden - og det må man da sige at man er, hvis man starter allerede nu.

Den økologiske Argan olie er 100% naturlig, rendyrket olie, med et utal af anvendelses muligheder. Hvilket jeg faktisk ikke lige var klar over! Oliven er nemlig både anvendelig for både hud og hår, og har faktisk også en anti-age effekt, hvilket jo altid er et plus. Også er den jo virkelig billig i forhold til normale anti-age produkter, da denne olie kun koster 109 kr hos billigvoks, find den lige her

_________________________________________________________________________

I rigtig lang tid har jeg brugt min bio-oil, som faktisk også er fra billigvoks. Og jeg har været vanvittig glad for den. Jeg bruger den mest i perioder - og altså ikke hele tiden, hver dag - men bare når jeg synes at min hud er blevet træls at se på (for at sige det på godt jysk). Og når jeg har brugt den i få dage, synes jeg at forskellen er tydelig. Og når jeg har haft  god resultater med en olie til huden, så får jeg kun lyst til at prøve det endnu mere med forskellige olier, og netop derfor takkede jeg pænt ja, til at forsøge mig lidt frem, med den økologiske argan olie.

Jeg har både testet den på huden og i håret. Og til håret må jeg ærligt indrømme, at jeg i dén grad ikke er imponeret. Den fedtede mit hår fuldstændig til, sådan at jeg faktisk blev nødt til vaske det 3(!) gange lige i træk, bare for at ligne en, der faktisk havde vasket hår indenfor den seneste uge. Jeg er generelt bare vildt "sippet" med om mit hår bare føles fedtet eller træls at røre ved, så olien her bliver altså aldrig brugt i mit hår igen, desværre. Den lyder ellers til at være en der virkelig kan hjælpe på de slidte vinter-spidser, da det er en ren marokkansk olie som er rig på vitaminer og fedtsyrer. Og E-vitaminer går aktivt ind og behandler både hud og hår, imens at omega-3 olie har en blødgørende effekt, der gør håret glansfuldt. Men til gengæld: Så er den pokkers lækker til huden. Jeg har både brugt den i ansigtet og på mine ben, hvor jeg har mange mærker efter myggestik, og jeg er i den grad overbevist om at det ikke blot er bio-oil, der er et lille mirakel produkt, men at den økologiske argan olie nu også er meget velkommen i skuffen med produkter.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar :

  1. Bio-oil, fremragende produkt, jeg har brugt det i over 1 år

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...