Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.2.16

#Robertprisen

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
_______________________________________________________________________________
Jeg er virkelig en dansk film elsker - jeg synes at vi har så meget at være super stolte af her i Danmark, hvad angår film og skuespiller talenter. Og derfor sidder jeg også trofast foran fjernsynet lige nu, da Robert uddelingen 2015 netop bliver sent, og jeg synes bare at det er så smadder hyggeligt at se. Fjersyn og film som vi andre nyder godt af, og glæder os til at se - at de folk der er grunden til at man glæder sig til at se det, at de også bliver hyldet, og opnår den her ret store ting, som en Robert statuette er. Alt imens at jeg sidder og små hepper på Norskov, Mikkel Boe Følsgaard, Arvingerne og Pilou Asbæk, så er jeg i fuld gang med pensel og lærreder. Jeg elsker sådan noget tid her; hvor man bare kan gøre, det man synes er hyggeligt. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...