Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.2.16

Massere af gave idéer til valentines day

Valentine

Untitled #35


______________________________________________________________________
Så er den her snart; den famøse dag, d. 14 Februar. Og i den forbindelse har jeg fundet en masse gave idéer. Det hele måtte faktisk gerne havne hjemme ved mig selv, da jeg synes at det hele er nogle vildt lækre ting og produkter. Igen er der Clean parfume, da jeg virkelig bare elsker dem! Og de to dufte der, er nok nogle af mine yndlings. Udover parfumerne, er der også både body lotion, duft lys og sådan nogle duftpinde. Tænk at man kan få de skønne Clean dufte, i så mange forskellige ting. Det er da skønt!  I kan finde alle de skønne clean ting, hos cocopanda.dk, og nogle af duftene hos billigvoks.dk

Derudover har jeg også sat de fine børster på, fra real techniques. Jeg har i forvejen en god sjat af dem, og jeg er virkelig utrolig glad for dem og bruger dem dagligt. Også er der også Milk_shake whipped cream. Det både dufter og ser ud som noget man virkelig har lyst til at spise; men det gør altså bare håret helt vildt lækkert - og får det til at dufte intet mindre end fantastisk. Jeg elsker det virkelig! Både børsterne fra Real techniques og whipped cream fra Milk_shake, kan købes hos billigvoks.dk.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...