Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.2.16

Cozy winter home

Image and video hosting by TinyPic
Vinteren er jo skøn. Stearin lysene, store tæpper, og bare dét der med at alt indendørs hygge, bare kan gøre  meget mere hyggeligt. Om vinteren får jeg altid lavet rigtig meget indenfor. Jeg elsker at forny hjemmet og ændre lidt på det hele - og jeg kan slet ikke tælle til alle de gange, hvor jeg bare har gået og små drømt om den tid der forhåbentlig kommer, med eget hus og helt vildt meget hygge. Jeg glæder mig virkelig. Til bare at kunne dimse rundt, og selv vælge farver. Og bare dét, at ha' nok plads til at gøre alt det man gerne vil, og udfolde sine idéer. Jeg har fundet lidt lækkert interiør, som bare udstråler vinter hygge, synes jeg. Stearinlys og alle de lækre puder. 

2 kommentarer :

  1. Kan du ikke lave et indlæg, hvor der er link til tingene? :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...