Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.2.16

Ebay stuff #13 // home edition

Image and video hosting by TinyPic
1. link her. | 2. link her. | 3. link her.

Image and video hosting by TinyPic
4. link her. | 5. link her. | 6. link her.
Image and video hosting by TinyPic
7. link her. | 8. link her. | 9. link her.
____________________________________________________________________________
Så er der efter lidt tid, endnu engang blevet tid til lidt ebay-lækkerier, og denne gang er det til hjemmet. Jeg har fundet 9 fine ting, som jeg i dén grad synes er fristende på Ebay. Fine puder, lampe ledninger, kurve og flotte pære - what's not to like! Jeg har super gode erfaringer med ledningen ved nr. 7. Super lækker kvalitet, og fuldstændig magen til den ledning som jeg har, købt på en lampe hjemmeside. Jeg har sat link under hver billede; så bliver det ikke meget nemmere, at lade sig friste.

Priserne er ca. priser, og inkl. fragt. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...