Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.2.16

Januar favoritter

Image and video hosting by TinyPic
 Så blev det tid til endnu en omgang måneds favoritter. Denne gang indeholder det både produkter, og lidt andre vinter-hygge prægede ting. Jeg fik nemlig Arvingerne i fødselsdags gave, i Januar, og efter lange varme bade, lækre cremer til den kolde vinter tørre hud, så har det bare været lækkert at smide sig under dynen til et par afsnit. Og serien: dén er jo fantastisk. Og det samme er Mikkel Boe Følsgaard, haha!

I Januar har jeg også været rigtig glad for Ebryolisse og den endnu engang trofaste Raunsborg håndcreme. Håndcremen er min absolutte yndlings, tror jeg. Jeg er ikke så vild med at ha' mine hænder fedtet ind; men jeg er heller ikke vild med at ha' tørre hænder. Så en håndcreme for mig, skal tørre virkelig hurtig, og ikke give en fedtet følelse efter. Og det hele overhovedet Rausborg - og meget mere end bare det. Super lækker creme. 
Fra embryolisse har jeg brugt min alt-i-én ansigts rens meget - og det kan faktisk stortset ikke ses, da jeg ikke synes at man behøver at bruge ret meget. Jeg har kun brugt det til at rense min hud, og altså ikke til at fjerne øjenmakeup. Den kan købes hos billigvoks, lige her
________________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
Derudover er der endnu engang et par dufte - Den ene har været vist herinde før. Det er nemlig Jasmine fra mærket Mythos, som jeg har fået fra billigvoks.dk. Det er en eau de toilette duft, hvilket vil sige at den ikke er lige så "holdbar" i duften, som eau de parfume feks. er. Men jeg er faktisk meget overrasket. Jeg plejer faktisk aldrig rigtig at få brugt mine eau de toilette dufte, da jeg synes at der aldrig går ret lang tid inden, at man ikke kan dufte den længere; men sådan er det slet ikke med den her, fra Mythos. Den holder rigtig længe - og dufter skønt! 

Også har jeg fået en ny Clean parfume af N. Jeg elsker virkelig parfumerne derfra, og er efterhånden ved at have en god del, og de dufter alle sammen fuldstændig skønt, på hver deres måde. Den her hedder bare "clean" og er måske den første i hele serien? Men jeg ved det ikke. Den dufter rigtig frisk, - og ligesom de andre fra clean, så holder duften apsurt længe - jeg kan blive ved med at dufte den på et tørklæde, som jeg havde på for længe siden. I kan finde den lige her
________________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Også har der også lige sneget sig et ebay køb med ind, i min måneds favoritter. Nemlig sådan en til at vaske sine makeup børster med - og i den forbindelse købte jeg også lige brush cleanser spray i h&m. Så bliver det ikke meget nemmere. Man sprayer bare, kører børster imod gummi-dutten, og skyller med vand. Nu bliver mine børster vasket meget oftere end før, skønt! 

Også den sidste, som jeg virkelig har været glad for. Min nye mascara fra cocopanda.dk. Mine vipper bliver super lange med den her mascara - eller ihvertfald en god blanding, sammen med den her. Det er 2000 calorie waterproof volume. Den har en tynd børste, som egentlig er lidt modsat af hvad jeg godt kan li'. Men den giver de fineste adskilte lange vipper. Og dét kan vi da meget godt li'..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...