Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.2.16

Balance me // a little treatment

Image and video hosting by TinyPic
Herhjemme er nytår i dén grad et tegn på at kalenderbladet vendes. Vi gør klar til Januar, et nyt år, og alt hvad det må bringe. Vi piller julepynten ned, gør fuldstændig rent og klar til konfetti og klintende glas, som skåler mod hinanden. Julen har altid kun været til nytår her - for min far har altid sagt, at man ikke kan starte et nyt år, ved at slæbe de gamle ting med. Og det er altså både inkl. dårlige minder og røde nisser. Og den tanke kan jeg egentlig ret godt li'. Det er til gengæld også blevet sådan, at jeg allerede efter nytårs aften, har gået og små glædet mig til foråret. Foråret er virkelig min absolutte yndlings årstid; jeg er fuldstændig pjattet med at se det hele starte. De små grønne skud, vinterjakkerne der pludselig kan undværes, og at man lige så stille kan finde de fine sommersko frem. 

Men sommeren er da lige så lækker, intet dér! Jeg kan bare godt li' at glæde mig, i stedet for at se tilbage. Men indtil at vi når den tid, som de fleste folk går og små glæder sig til. Til sandaler og bare ben - så kan man lige så godt få gjort lidt forarbejde. Gå en ekstra tur med hunden, eller spurte lidt mere afsted på løbeturen. Også er der også lige den her nye serie hos billigvoks.dk, som man kan tage et kig på.
_____________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har nemlig været så heldig at få lov til at teste en ny olie som de har fået. Den er fra mærket balance me, og er en super toning body oil, som er en 100% naturlig olie, som skulle opstramme huden og mindske cellulitis. Indtil videre har jeg testet den i et par dage - men jeg vil glæde mig til at se - og nok mest mærke, forskel om noget tid. Så kommer der et opfølgende indlæg.

Olien koster 250 kr, for 200 ml. Find den lige her.

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...