Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.4.14

Tema-tirsdag #19: Blonder og lækre farver

Image and video hosting by TinyPic
Hvis der er noget jeg er fan af; så må det altså være de sarte overstående farver. Og hvis der er noget jeg ikke er specielt stor ejer af, så er det de sarte overstående farver. Derfor har jeg det seneste stykke tid kigget lidt rundt omkring på nettet, for at finde nogle online butikker, som har lidt af det jeg lige søger. En af de første der kom frem er webshoppen rosemunde.com, hvor jeg lynhurtigt fandt overstående toppe og trøje. De helt fyldte blonde toppe synes jeg simpelthen er så fine, og passer jo lige til tiden vi er ved at gå i møde. Den variant kan findes lige her (LINK), hvor den bla også kan findes i en fin blå farve. Desuden har de også cardigans i den slags, med samme farver og blonder, hvilket jo også et helt perfekte til sommer aftener. Øverste blonde top kan findes under "toppe" og "tanktoppe" hvor den bla. findes i hele 25 forskellige flotte farver! Desuden er lige præcis de tre favoritter jeg har fundet, i blandt de aller mest solgte inde på deres side; hvilket jeg synes at der jo ikke er noget at sige til.

Tjek deres fine udvalg ud af tøj, på deres hjemmeside www.rosemunde.com 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...