Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.4.14

Pillows, pillows, pillows

Image and video hosting by TinyPic
 Jeg elsker puder. Jeg elsker elsker elsker, altså virkelig puder. Jeg synes det er så nem en måde lige at lave det sidste touch på i sin indretning. De fåes jo i alle ønskede varianter; også gør de også bare at man sidder så meget mere lækkert - hvis man selvfølgelig kan begrænse sig. Hvilket jeg altså er ret dårlig til. N's nevøer sad på et tidspunkt og snakkede om deres mor (N's søster), og forklarede at de havde virkelig mange puder rundt i deres skabe, fordi at deres mor havde nogle forskellige perioder i sin indretning, og puderne skulle altid matche. Så skulle de være gule, så beige, også noget helt andet - Og jeg kunne slet ikke lade vær' med at se mig selv lidt i det hele. Lige så glad som man kan være for de nye puder, lige så træt bliver man jo også lynhurtigt af dem, også skal de bare skiftes ud - og heldigvis er det lige en del nemmere at skifte, end hvis det var tapetet, eller sofaen der stod for tur; også findes puder også bare lige i alle folks forskellige smage, og endnu bedre er at de findes alle steder. Feks. har jeg fundet lidt forskellige lækkerier inde på www.magasin.dk, som kan ses på overstående billede. De er faktisk allesammen fundet derinde, undtaget dem i øverste højre hjørne. Inde under deres kategori "Puder, under bolig afdelingen" kan man både finde Lene Bjerre, og By nord, hvilket nok ligger til yndlings siden, her hos mig. Der ud over er jeg også ret vild med By lassens puder, i de sarte grå og rosa farver; de er ret fine.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...