Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.4.14

Tema-tirsdag #21: Tips til konfirmations sangskjuler

Image and video hosting by TinyPic
Årets konfirmations forberedelser skulle gerne så småt være begyndt, i hjem med kommende konfirmandter. (og nogen er endda helt overstået). Jeg synes det er vildt underligt, at det allerede er et helt år siden at det var os herhjemme, der var i gang med de helt store forberedelser. Jeg elsker sådan noget, og gik allerede sidste år og tænkte aih, at det var sidste konfirmation, i søskende flokken, herhjemme, og derfor ikke flere at skulle hjælpe med, uden at ha' det bærende ansvar. 
Men sidste år, der blev min lillebror som sagt konfirmeret; og han ér ganske kreativ, men han prioritere bare helt anderledes, end at skulle lave en sang, til sin egen fest, så jeg hjalp ham lidt med det hele, da det i vores familie bare er lidt ligesom om at en takkesang hører sig til, også er det jo bare smadder hyggeligt. 

Image and video hosting by TinyPic
Så imens min lillebror spillede computer, havde maven fyldt med sommerfugle, og helt sikkert funderede lidt over hvad han skulle bruge alle hans kommende mange penge på, - der sad jeg og printede, limede og klippede, og klippede lidt mere, og foldede. For vi var nemlig i fællesskab kommet frem til overstående sjove, og lidt anderledes "sangskjulere". Da de både er ret personlige med billedet og navnet, også elsker min lillebror popcorn. Også var det ellers bare med at komme i gang med lim og saks.
Image and video hosting by TinyPic
Da jeg for et stykke tid siden var i Århus, var jeg inde forbi Tiger, hvor jeg så de fineste snackbægre, som de kaldte dem. Jeg tænkte straks på at sådan nogle kunne jeg godt ha' brugt for et år siden - men så kunne jeg da gi' tippet videre. Jeg mener der er 10 stks bægre i én pakke - også kan man altid skrive, eller klistre en billede på, eller evt. noget andet, for at lave dem lidt ekstra sjove og personlige. Og popcorn kan man købe færdige i poser i de fleste daglig vare butikker, hvor de stortset ingenting koster.

Desuden var min lillebrors sangskjuler ret meget ekstra populær, 
da der lige var en lille snack midt i det hele, imellem alt maden, haha. 

4 kommentarer :

  1. Hej

    Jeg stiller mig lidt uforstående overfor hvorfor du har blokeret mig på Instagram.
    Søgte på dit navn og fandt din blog her. Jeg vil gerne have en forklaring på hvorfor du ligepræcis har blokeret mig?
    Først og fremmest kender jeg intet til dig, hvilket jeg derfor ser lidt underligt at du så ligefrem skulle blokere mig?
    Jeg kender dig slet ikke!?

    Men jeg vil gerne have en forklaring, tak! :)

    Med venlig hilsen

    Amalie (''maliexandra'')

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kender hende ikke, men alligevel kender du hendes instagram og påstår at hun har blokeret dig xD lol man stalker

      Slet
    2. "Jeg vil gerne have en forklaring" haha du er til grin man

      Slet
  2. fed ide, den napper jeg lige til min drengs konfirmationssang, var næsten gået i panik i min søgen efter sangskjuler. Så tusind tak herfra. :) :) :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...