Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.4.14

Some black stilettos

Image and video hosting by TinyPic
Så er vi nået til endnu et indlæg, om endnu et par høje sko. Egentlig er jeg meget mere til et par fede Nike sneaks, men jeg kan altså bare ikke lade vær' med at bestille så fine, høje og flotte sko hjem, selvom at jeg ved at de højt sandsynligt bare kommer til at stå på hylden, sammen med de resterende mange andre; men der står de jo også virkelig flot, og pynter. Også er der altså også bare rigeligt at lovlige grund, til at være en lille bitte samler, af sko.

Image and video hosting by TinyPic
Overstående stilletter her, er at finde inde på www.online-mode.dk, og er de absolut de stilletter jeg nogensinde har prøvet, som er sværrest at gå i, tiltrods for at de ikke er så høje igen. - Men øvelser gør jo mester siger de, og det skal jeg vidst ha' benyttet mig af. www.online-mode.dk er desuden et ganske fantastisk sted at købe sko og stiletter. Lige nu har de feks. nogle fra 99 kr. af. 

3 kommentarer :

  1. Ih, de er super fine!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de fede, hold da op! Hvor meget kostede de?

    // Emilie
    www.emiliebertil.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er de fine og lækre! :)

    Kig gerne forbi, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...