Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.4.14

KiMS sbrød | Rugsnacks

En yderst hemmelighedsfuldt pakke, blev leveret til mig en onsdag, for efterhånden et godt stykke tid siden. Jeg havde ingen anelse om hvad indholdet skulle være; og havde bestemt slet ingen anelse, da jeg så at der stod KiMS, på den inderste kasse. Men så så jeg at det var de dengang helt fuldstændig nye "sbrød" rugsnacks, fra Kims! Dengang var de netop lige blevet lanceret, og jeg følte mig enormt heldig at kunne få lov til at teste dem, og gå og snacke lidt forholdsvis sunde nye lækkerier. 
I posen var der nogle poser i forskellige størrelser, og med forskellige slags. Bla. var der sour cream & onion, nogle med ost, og nogle med tomat; hvor sour cream & onion og dem med tomat og chili, som er små kugler, nok må siges at være favoritterne herhjemme! Rugkanterne med ost, smager desuden ret meget at ostepops, hvilket jo slet ikke er dårligt, hvis man er stor fan de dem.
Jeg havde faktisk forestillet mig at de nye rugsnacks her, var rigtig kedelige og alt for langt væk fra chips smagen, i forhold til at det skulle være et sundere alternativ; men de smager faktisk alle sammen rigtig godt. Og ér virkelig et smadder godt alternativ til KiMS chips, da de netop smager af det der er anvist.

Indlægget er lavet i samarbejde med Kims.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...