Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.4.14

Tema-tirsdag #20: Påske og kreative kreationer

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker hver eneste lille bitte grund til at kunne pynte lidt op, og lave lidt fine kreationer. Fødselsdags og konfirmations kort, en selv-plukket blomster buket fra de fineste og mest velduftende blomster rundt fra haven, eller når kalenderen viser at der endnu engang er tid til en lille helt normal "begivenhed". I påsken anledning har jeg nemlig lavet en svævende skål, med en rede. Jeg er faktisk overraskende tilfreds over min spontane idé her (bortset fra den yderst synlige klat lim, som jeg først har opdaget da jeg skulle redigere billederne). Nu mangler der bare lidt rigtige påske gule æg; også er den klar til at gøre det en lille smule forårs agtigt, hos min morfar på hans plejehjem. 

5 kommentarer :

  1. Forklaring taaaak ! :D

    SvarSlet
  2. jeg vil også gerne be om en tortual :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tutorial, eller hvordan det staves :D

      Slet
    2. Jeg vil lige få kigget på det. :-)

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...